Los bericht bekijken
Oud 10 november 2018, 15:48   #111
wolvin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2017
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 17
Geslacht:
Hallo,

Ik volg jullie verhaallijn al een tijdje omdat ik mezelf hierin heel erg herken.
Ik ben vrouw, volgende week 39 jaar, en sinds gisteren draag ik een haarwerk... Na alle andere dingen te hebben geprobeerd, 3 jaar van haar-stress en evenveel verdriet.

Ik krijg enkel positieve commentaren op het haarwerk (van de mensen die er vanaf weten), maar gezien ik geen zelfvertrouwen heb wat haar betreft weet ik niet of die complimenten juist zijn, of enkel zo zijn om me eindelijk weer eens blij te zien.
Op straat/school heb ik niemand vreemd zien kijken, dus die merken het (nog) niet.

Wel vind ik het niet erg comfortabel om het op mijn hoofd te hebben. De klemmetjes lossen soms (op die fijne haartjes van mezelf), als ik dan wil aanspannen, trekt het te veel en doet het pijn...
Ook merk ik als ik me een beetje voorover buig (om bijvoorbeeld iets in de vuilbak te gooien), dat er ´iets´verschuift op mijn hoofd..
Misschien moet ik er nog aan wennen. In het donker voel ik me goed, als het licht is, vooral heel erg onzeker.

Al bij al was het denk ik een goede beslissing. Nu nog duimen dat het haar lang mooi blijft, en niet te snel stug wordt zoals me beloofd werd

Veel succes en laat zeker weten hoe het verder gaat. We kunnen enkel van elkaar leren!

Groeten!
wolvin is offline   Met citaat reageren