Los bericht bekijken
Oud 19 november 2018, 11:03   #114
mexicang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2016
Berichten: 157
Geslacht:
Hey Marianne!

Wat je zegt inderdaad.... haar lijkt zo vanzelfsprekend en je denkt er eigenlijk nooit over na, totdat je je haar verliest.
Want zo is het wel he?

Gisteren was ik uit eten met vriendinnen, waarvan er één begon over haar haren. Ze is aan het afvallen en haar haren vallen zo uit. Ze baalt van de korte haartjes en dat het momenteel niet zo goed zit.
Ik snap uiteraard haar probleem, maar ik zei wel: "het groeit weer terug, bij mij niet.."
Deze meiden weten van mijn haaruitval, twee jaar geleden al, dus uitgebreid over gehad en op een gegeven moment zei een vriendin: "ik weet niet of je een tip wilt, maar ga eens kijken voor een haarwerk, ik weet wel iemand"

Ik zat echt zo: . Want dat heeft nog nooit iemand geadviseerd, dus dit was echt zo fijn, dan voel je je echt begrepen.
Toen ik uitlegde dat ik al bezig ben, vond zij het ook helemaal niet raar, want zij denkt dat ik mij er juist heel fijn bij zal voelen.

Marianne, wat een geld niet, zo'n haarwerk... maar de mijne gaat inderdaad ook ongeveel zoveel kosten...
Het wordt een handgeknoopt handwerk van Europees haar.
Wij zijn nu een verzekering aan het zoeken die het beste vergoed, maar de eigenaar zei tegen mij dat dit ook van de belasting aftrekbaar kan zijn. Valt ergens onder, dat ben ik even kwijt, dat vraag ik nog na.
Hij kent mensen die hun haarwerk volledig vergoed hebben gekregen na vergoeding en belasting aangifte.

Wat super dat je zo hebt genoten in NY! Dan kun je er weer even tegen! En, je hebt er een soort poeder mee kunnen nemen. Bevalt deze? Amerika is wat dat betreft ook wel verder denk ik.

Heeft jou haarwerker dat haarwerk wat net klaar was, even bij jou op gezet?
Dat is bij mij toen wel gebeurd, twee jaar geleden. Toen was er net één klaar, in mijn haarkleur, en toen wilde hij even laten zien wat er dan gebeurd als je het op zet. Dat was echt prachtig!
En dankzij die vriendin van mij heb ik nu nog meer vertrouwen gekregen om dit ook daadwerkelijk te gaan doen.

Wat die haarkliniek betreft, ik ben er nog niet mee bezig, heb nog niks uitgezocht... erg he? maar er speelt momenteel zoveel (moet een nieuwe bril en mijn oren zijn niet goed....) , dat ik beter even stap voor stap kan kijken ipv rennend alles te ondernemen.
Terwijl ik diep in mijn hart weet dat het beter is om dit wel te gaan doen, want er is werkelijk geen peil op te trekken. Zo douche ik en gaat het goed, maar drie dagen later valt er weer veel uit. En het valt ook makkelijker uit merk ik. Als ik mijn hand door mijn haren haal, heb ik altijd wel haren in mijn handen.
Nog een week of twee, dan heb ik 6 maanden haaruitval....chronisch dus...
mexicang is offline   Met citaat reageren