Los bericht bekijken
Oud 27 augustus 2002, 20:17   #3
Wendy
HaarWeb lid
 
Wendy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2001
Locatie: Rotterdam
Berichten: 233
Hoi Claudia,
Ook namens mij van harte welkom op het forum!
Het is altijd prettig om als groep weer een lotgenoot te kunnen verwelkomen, want samen sta je sterker toch?
Grappig dat je begint over homeopathie en aanverwante alternatieve geneeswijzen. Nooit aan gedacht om dat op dit probleem toe te passen... ben dan ook benieuwd naar de adviezen die jij krijgt. Zelf ben ik vrij aktief in een aantal nieuwsgroepen met mensen die veel met bachbloesem etc. werken. Zal daar eens mijn licht opsteken.
Van het effect van Reiki weet ik wel het een en ander omdat ik zelf aan Reiki doe. En het heeft voor mij in die zin effect gehad, dat sinds ik Reiki heb ondergaan en op mezelf toepas, dat mijn menstruatie -die helemaal niet kwam, of zeer sporadisch, zich nu in die mate hersteld heeft, dat ik weer ongesteld word. Weliswaar moet ik nu constant rekening houden met, maar gezien de gevaren voor het baarmoederslijmvlies, ben ik daar ondanks alles heel blij mee.
Een ander effect van Reiki is, dat ik mijn overbeharing heb leren accepteren, Het laat me er anders naar kijken. Ik kan me voorstellen dat dat heel raar klinkt voor jullie, maar de uitnodiging om mee te werken aan "Ton" kwam net na de inwijding in mijn 3e Reikigraad. Het voert te ver om helemaal uit te leggen, maar na zoiets krijg je altijd een paar dingen op je bordje "waar je wat mee moet". Voor mij was het duidelijk: die uitzending kwam op mijn weg om mijn eigen acceptatie te versnellen en anderen daarbij te helpen.
Wellicht klinkt dit alles te zweverig voor jullie, maar ik ben er vast van overtuigd dat het zo gegaan is.
Ik zou echter niet weten of Reiki dat effect voor iedereen zou hebben. Als dat zo zou zijn dan wil ik jullie met alle liefde behandelen...

Verder vind ik het heel prettig dat er nu weer een aantal verse "draden" loopt in het forum hirsutisme.
Het is nog steeds een te groot taboe. Als we daar met zijn allen wat aan kunnen doen, zou dat niet alleen voor ons maar voor
voor een hele grote groep een eyeopener zijn!
Groetjes, Wendy
__________________
We mogen ons niet op de borst kloppen voor onze talenten, het enige wat telt is hoe we ze gebruiken.

Laatst gewijzigd door Wendy; 27 augustus 2002 om 22:23
Wendy is offline   Met citaat reageren