Los bericht bekijken
Oud 6 mei 2020, 20:59   #77
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arno1990 Bekijk bericht
Hoi Morientes,

Dank je wel voor je reactie. Met ''nee is niet normaal'' adviseer je om te stoppen? Ik snap het overigens als jij het antwoord ook niet hebt, maar wellicht beschik je over meer kennis & ervaring m.b.t. finasteride. Het lastige van dit hele product is dat er geen duidelijke maatstaf is.

Ik gebruik het nu op de gok dat het goed gaat, terwijl er onderzoeken & artsen zijn die aangeven het niet te gebruiken vanwege risicos op vervelende bijwerkingen. Nou vind ik mijn bijwerking op dit moment helemaal neit zo vervelend, maar het geeft wel iets aan. Daarentegen zijn er ontzettend veel mannen die het zonder problemen gebruiken en met goed resultaat. Dat maakt het voor mij lastig om het niet te gebruiken.

Ik hoop dat, op basis van mijn beschrijvingen, er forumleden zijn die mij wat meer kunnen vertellen over deze bijwerking op basis van ervaring/kennis.
Ik bedoel hiermee te zeggen dat als ik een paar uur per dag pijn in de balzak had zoals jij omschrijft er mee zou stoppen. Dit is dus niet normaal te noemen als je fina gebruikt .

Ik beschik dus over die 10+ jaren aan ervaring en ik ben nog steeds tevreden. Ook ik heb wel eens getwijfeld of ik door moest gaan met gebruiken maar uiteindelijk geen spijt en ben inmiddels trotse vader met een mooie bos haar.
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren