Los bericht bekijken
Oud 7 april 2007, 09:58   #47
susie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2006
Berichten: 33
Dag dames,

Sammy, 9maand.com is echt een leuke site. Ik houd daar de cyclusbanner al bij. Moet je echt doen Sammy.... En ik heb meerdere redenen om 6 maand te wachten. Wij gaan binnenkort verbouwen en mijn menstruatie heeft weer even de tijd nodig om op regel te komen. Maar volgens mij is de reden van "schade voor de foetus" allang achterhaalt. Ik ken genoeg verhalen van vrouwen die niet gewacht hebben en ze hebben allemaal gezonde kinderen.

Jacolien, je zult nu wel lekker aan het genieten zijn in Groningen....heerlijk toch? Ik ben gelukkig vrij nuchter en idealiseer moederschap niet. En als ik Sammy een beetje kan peilen staat zij ook vrij nuchter in het leven. Maar goed....de nadelen weten en ervaren is een groot verschil. Ik kan ze nu nog moeilijk voorstellen,maar weet dat ze er zijn.
Ik mis voor de rest geen lichaamsharen, dus scheer me nog steeds suf....wrang eigenlijk!

Cindy, hoe gaat het nu met je? En dit topic gaat niet zo zeer om welke vorm van haarverlies je hebt, maar het zoeken van steun bij elkaar. Dus blijf gerust posten hier. Ik hoop dat de dermatoloog goed nieuws voor je heeft, ik duim voor je de 13e.

Met mij gaat het redelijk goed nu. Ik heb donderdag mijn haar gewassen i.p.v. woensdag. Ik kon het gewoonweg niet opbrengen. Donderdag heb ik het samen met mijn vriend gedaan. Best raar als je erover na gaat denken, het is bij een soort therapie. Hij borstelt mijn haar na het wassen, zodat ik de haren niet ga tellen. We hopen dat dit een stukje stress bij mij wegneemt....
Ik merk echt dat het haren wassen het moeilijkste voor mij is. Is/was dat bij jullie ook zo?

Ik wens iedereen fijne paasdagen!

Knuffel Susie
susie is offline   Met citaat reageren