Los bericht bekijken
Oud 7 april 2007, 10:06   #48
cinneke
cin
 
cinneke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2007
Locatie: vught
Berichten: 18
goedemorge susie

nou ik ben dus vandaag aan de beurt om me haar te wassen pffff en ook ik zie er tegen op.klinkt heel vies maar ik waste me haar 1 keer per week.daar redde ik het mee.maar sinds kort moet ik het om de 2 dagen wassen.want ik kan er gewoon niet meer mee.gaat stijl op me hoofd staan en is heel vettig terwijl ik er niet veel haarlak en gel in doe.
maar het gaat redelijk op het moment met me.eens in de zoveel tijd zit ik er doorheen en door me goeie vrienden die trekken me er weer ff doorheen.
gelukkig maar anders zat ik in een diepe put en daar wil ik eigenlijk niet meer terecht komen.
de laatste tijd was ik de vrolijkheid zelf maar dan begint het gezeik weer met me haren en ja dat maakt zoveel indruk op me en bepaald ook me humeur.maar dat herkennen jullie denk ik wel.ik vind het fijn om zo'n reacktie te krijgen van je om actief te blijven hier en dat ga ik ook zeker doen.ik vind het ook prettig om hier de berichten te lezen van anderen.maar jij hebt ook alopecia of iets anders???
en ook ik ben benieuwd wat de dermatoloog gaat zeggen.want er moet toch ergens iets te vinden zijn een middeltje.
ik vind het zo raar zoveel mensen hebben het en net bij deze ziekte unnen ze geen medicijn vinden.maar kga wel voorstellen dat ze allees van me controleren.en ik wil ook naar ziekehuis in antwerpen in begie zijn ze meestal verder maar ik moet nog ff kijken waneer ik dat ga plannen

dikke kus van mij
cinneke is offline   Met citaat reageren