Los bericht bekijken
Oud 9 april 2007, 09:49   #54
Ganescha
HaarWeb lid
 
Ganescha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2004
Berichten: 207
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door susie Bekijk bericht
Hoi hoi,

Ganesha, wat fijn dat je hier wat wil posten. Ik heb de vorige keer dat ik actief was ook al eens bij jou gepost. Jij hebt echt een gigantisch mooi haarwerk. Toen ik die foto's van jou zag was ik gelijk een stuk rustiger. Het ziet er erg natuurlijk uit! Maar wat vervelend dat het zo lastig dragen is. Ik kan me voorstellen dat het erg warm wordt met je haar en daar bovenop nog een haarwerk....pffff. Ik denk dat jij ons zeker hier kunt helpen, want jij ben al zoveel verder in het proces dan de meesten van ons hier. Ik vind het zo ontzettend knap hoe jij ermee omgaat. Je ging ook af en toe het dorp in zonder haarwerk he? Zodat men eraan kon wennen....hoe gaat dat nu? Veel reacties gehad?

Fijne 2e paasdag dames!

Xx Susie
Elkaar steunen is toch het minste wat voor mekaar kunnen doen Ik ga inderdaad vaak zat zonder haarwerk de straat op, maar dan komt wel omdat ik nog best mooi haar van mezelf heb. Ik heb wel veel grijze haren en aan de voorkant kun je wel zien dat het dunner word, maar ik mag niet klagen. Ik denk dat ik zonder minoxidil al een stuk minder haar had gehad. Al valt het momenteel weer verschrikkelijk uit

In mijn omgeving zijn de mensen ontzettend lief en begripvol. Natuurlijk kunnen ze zich niet echt inleven hoe het is om "kaal" te worden. Ze vinden het over het algemeen knap dat ik gewoon zeg wat ik heb en mijn haarwerk de ene keer wel en de andere keer niet opdoe. Maar zo hoort het ook hoor! Mensen die hier geen begrip voor hebben die wil ik niet eens kennen Ik val iemand in b.v. een rolstoel toch ook niet af. Al lijkt me dat echt erger.

Ik ga binnenkort een nieuw haarwerk bestellen van diamondwigs. Deze: http://www.diamondwigs.nl/monica.htm Geen idee of het staat, maar daar kom ik dan snel genoeg achter.

Maar meiden blijf jezelf en geniet nog even van deze paasdag!
__________________
Het antwoord is de pech van de vraag.

- Nioxin Shampoo (om de dag)
- Vitamine B12 (Kruitvat)
- Haarverzoringssupplement (Hema)
- Minoxidil 5% (2x per dag)

Gestopt met:
- Spironolactone 2% (avond)
- Bethamethason (1tot 3 keer in de week)
- Ketoconazole (om de 2 dagen)
- Denorex
- Androcur 50mg
- Androcur 10mg
Ganescha is offline   Met citaat reageren