Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2008, 10:04   #33
Josie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juni 2007
Berichten: 384
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lon Bekijk bericht
Hoi Josie,

Jij hebt dus een soort van shedding nu van de finasteride? Dit heb ik nog niet eerder gelezen dat mensen hiervan een shedding kregen. Ook Munte zei me dat er verder geen versterkte haaruitval van finasteride te wachten zou zijn. Raar...
Dr. Munte zei dit ook tegen mij. Later in een mail zei hij dat het wel kon, maar dat het zeldzaam was. Maar dat zeggen ze ook bij methotrexaat: een reuma medicijn. En toch zegt de heer Munte dat dit geen geschikt medicijn is voor me vanwege de aga en mijn reumatoloog ook niet. Ze hebben teveel patienten gezien met haaruitval hierdoor. Dus, zelden???? Dan is het zeker niet zelden...Fora staan ook bol van de haaruitval van dit medicijn (het is ook een medicijn dat in de chemotherapie wordt gebruikt, dus je kan het je wel voorstellen).

De heer Munte heeft ook in een mail tegen me gezegd dat een ander reuma medicijn geen haaruitval mocht geven. Toen ik die lichte TE had, mailde hij dat dit wel een haaruitval medicijn was. Hallo, wel of niet....ik wist natuurlijk allang dat dit wel zo was. Dr. Munte moet je niet altijd geloven.
Josie is offline   Met citaat reageren