Los bericht bekijken
Oud 3 januari 2016, 11:42   #7
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Dan heb je niet goed gelezen.

Je mag je koppie niet nat maken tot 4 u na het aanbrengen.

Als je het filmpje ziet van foam staat er wachten tot het compleet droog is alvorens haar te stylen. Maar dat geldt voor foam
Ik weet niet of dat naar mij bedoeld was ,maar met de vingers over de hoofdhuid masseren bedoel ik natuurlijk niet nat maken of stylen. Pas na een advies van 4 uur tot minstens (voor wie het geduld echt niet hebben) 3 uur. Bij sommigen is het na 4 uur, zoals ik begrepen had, niet compleet droog.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sub-Zero Bekijk bericht
Dank voor de reacties. De reden waarom ik het vraag is omdat het 2 maal dagelijks moet worden aangebracht. Ik doe dat in de ochtend en in de avond, Ik weet nu dat ik het ongeveer 4 uur voordat ik ga slapen het moet aanbrengen, en ik ga er ook rekening mee houden.

Ik heb inderdaad ervaren dat Kirkland Minox een beetje vettig is. Is dit echter nadelig voor de werking ervan? Is een minder/niet vette Minoxidil per definitie beter?
De ene is voor de andere misschien meer prettiger om te gebruiken, verder is de ene niet beter dan de andere. Op verbeterhaar.nl verkopen ze ook minoxidil. Je kunt, als je wilt, altijd die van hun proberen. Zij hebben enkele verschillende; gewone vorm, schuimvorm, minder-alcohol-vorm. Zie maar. Ik vond die van Kirkland net zo goed.

Laatst gewijzigd door 123hallo; 3 januari 2016 om 11:49
123hallo is offline   Met citaat reageren