Los bericht bekijken
Oud 4 januari 2016, 14:48   #10
Sub-Zero
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2016
Berichten: 24
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YannickUA Bekijk bericht
Nog een goede minoxidil is die van Bailleul. Trekt enorm snel in, wat te danken is aan het hogere alcoholpercentage (geen glycol) wat bij een normale huid geen klachten mag geven. Bij ons in het laboratorium wassen we onze handen ook meermaals per dag met zuivere ethanol, dus.

Vaak regenepure/ketoconazol gebruiken als je geen seborroïsch eczeem hebt is eigenlijk voor niets goed. Je droogt je hoofdhuid en haar uit, terwijl de androgene werking totaal te verwaarlozen is.
Laat ik dat nou net hebben Ketoconazol werkt zeer goed tegen s. eczeem, maar ik wist niet dat de androgene werking van Regenepure te verwaarlozen is, zag het redelijk vaak terug komen op dit forum. Regenepure NT gebruik ik eigenlijk totaal niet meer tenzij ik even een cosmetische boost wil voor mijn haar, feestje OID. NT droogt mijn haar en hoofdhuid te veel uit. Ben benieuwd naar de werking van Minoxidil. Dat is denk ik een van de weinige middelen die je hormoonhuishouding redelijk onaangetast laat. Fina etc. wil ik niet aan beginnen. Ga een maandelijkse fotolog houden van de werking van Minoxidil. Hoop dat het wat uithaalt.
Sub-Zero is offline   Met citaat reageren