Los bericht bekijken
Oud 17 oktober 2017, 10:45   #72
Tampert II
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2017
Berichten: 176
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Waar staat dat ik zaken goedpraat omtrent jouw verhaal ?
Ik ken alleen jouw kant van het verhaal en dat is een heel andere situatie dan een duidelijke foto van een situatie van een donor.
Ok, dus je vindt de foto's die ik geplaatst heb niet duidelijk genoeg? Tot nu toe reageerde jij slechts diplomatiek met: ik zou graag de reactie van Veldhoven willen weten.


Weet je wie dat ook graag zou willen? Ik! Ik heb voordat ik een advocaat inschakelde een mail geschreven waarin ik onder andere schreef dat die behandeling nooit op die manier had mogen plaatsvinden en er veel te veel grafts zijn verwoest.
Reactie: geen reactie. Nul, nada noppes.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Bij jou heb ik alleen moeite met het feit dat je kosten wat kost in elke discussie je verhaal doet en er geen andere kant is van het verhaal.....
En als het zo gegaan is zoals jij aangeeft, is het natuurlijk meer dan vervelend, maar de VVAA is niet achterlijk.
Kom maar op met die andere kant dan! De VVAA is inderdaad niet achterlijk, het zijn advocaten van de duivel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Maar gezien het feit dat je nu een forumlid aanvalt (lees: mij) die een kritische vraag stelt, krijg ik wel een beetje een indruk hoe jij qua karakter bent .
Ik val jou niet aan omdat je een kritische vraag stelt, maar om het feit dat je nogal selectief verontwaardigd bent. Wat mij is overkomen interesseert je feitelijk geen moer, als Kliniek Veldhoven maar niet wordt geschaad.
De opmerking die je daarna plaatst over mijn karakter zegt uiteindelijk meer iets over jou.
Tampert II is offline   Met citaat reageren