Discussie: Hoe gaat het?
Los bericht bekijken
Oud 2 december 2009, 17:25   #39
jolien
HaarWeb lid
 
jolien's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2003
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 180
Hey Tinne. Heel begrijpelijk dat het minder gaat na een periode met allerlei belangrijke gebeurtenissen en de daarbij horende gevoelens allemaal dooréén. Hopelijk heb je het een en ander al een plaatsje kunnen geven en verbetert de drang? Ik wens je alvast veel succes met het studeren, probeer je faalangst niet de baas over je te laten worden hé.

Als je neefje ttm zou hebben, is dat natuurlijk niet leuk maar bedenk dat hij dan wel de steun zou hebben van een supertante... Maar de kans is groot dat het iets anders is of dat i.g.v. ttm, het overgaat zoals wel vaker gebeurt wanneer iemand op zo'n jonge leeftijd plukt. In ieder geval hoop ik dat je je niet al te slecht meer voelt, maak je niet te veel zorgen, ik wens je veel positiviteit toe! Succes nog!

Just_him, goed zo! Wat een fantastisch gevoel moet dat geven zeg. En wat leuk dat de Girlz-mensen je opvolgen.

Stefke, ook jij veel succes. Probeer misschien zo veel mogelijk te rusten en je niet al te veel zorgen te maken over het huwelijksfeest. Waarvoor van harte proficiat overigens! Het wordt vast een superdag! Goed id van je haarvoorraad.

Groetjes iedereen
jolien is offline   Met citaat reageren