Los bericht bekijken
Oud 5 mei 2019, 10:47   #188
Janneke100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juli 2018
Berichten: 86
Geslacht:
Hoi Mexicang, we hebben dus meer overeenkomsten als haarproblemen, ja echt vermoeiend. Ik weet ook niet hoe ik mezelf kan veranderen. Mijn man heeft al heel wat te verduren gehad met mij. Ik zou zo graag dingen accepteren zoals ze komen, dat is zoveel makkelijker maar dat lukt me niet. Ik probeer altijd dingen naar mijn hand te zetten om ergere stress te voorkomen en dán krijg je vreselijke haaruitval en ik kon er niet mee omgaan. Tellen, foto’s maken en hopen dat het zou stoppen wat het niet deed en met mijn haren verdween het weinige zelfvertrouwen.

We zijn opgegroeid in een hele andere tijd, een tijd waarin er geen ruimte was voor eigen meningen, er waren regels en daar hield je je aan. Waar je aan begon dat maakte je af was het motto en als je niet kan dan pak je de leer maar. En vooral geen aanstoot geven.

Mijn moeder had heel fijn haar, ook lang, in een soort Grace Kellyrol maar dat werd alsmaar dunner en dunner rond de overgang. Maar die was daar makkelijk in , ze liet het afknippen en er ging een keurig permanentje in.:-) En dat camoufleerde veel. Ze is nooit echt kaal geworden, ook geen kale plekken maar wel diffuus haaruitval en hoofdhuid zichtbaar. Mijn vader idem, fijn haar, inhammen, dun kruintje. Mijn broer was al jong bovenop kaal. En heeft nu nog zo'n rand haar.

Ja, zo komt het op mij ook over met jouw haarwerk, er is al van alles aangedaan zonder het gewenste resultaat. Ik heb er ook geen verstand van natuurlijk maar dit lijkt mij niet de gebruikelijke weg met een haarwerk. Er zal in het begin echt weleens iets zijn wat nog bijgewerkt moet worden maar dit is gewoon zo veel.

Ja, ze zijn daarbij aangesloten, dat is niet voor niets en dan mag je er ook gebruik van maken. Dus het is heel goed dat je die stap hebt genomen. Het is ontzettend veel geld, maar wat nog erger is lijkt me dat je gewoon nog niet lekker in je vel zit wat je haar betreft. Het is al een flinke stap van eigen haar naar een haarwerk, je moet jezelf overgeven aan vakmensen en dan mag je toch verwachten dat ze iets leveren conform de afspraken.Zo niet dat ze het oplossen. Dus goed dat je alles hebt bewaard, dat is weer het voordeel van controle freaks :p sterkte en succes.

Laatst gewijzigd door Janneke100; 5 mei 2019 om 10:49
Janneke100 is offline   Met citaat reageren