Los bericht bekijken
Oud 28 november 2014, 15:28   #2
Voormijnliefste
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2014
Berichten: 4
Geslacht:
Hallo James,

Heb me hier aangemeld omdat mijn partner ook last heeft van overtollige beharing en ik graag een permanente oplossing voor haar zou vinden. Het stoort mij absoluut niet, maar ze heeft er zelf enorm veel last van.

Ben nu aan het onderzoeken of een nieuwe methode, SHR genoemd, het "ei van Columbus" zou kunnen zijn. Moet je wel zeggen dat zij geen donkere huid heeft (wat nogal wat extra problemen met zich meebrengt naar ik heb begrepen ), maar ook zij heeft met lichte huid (edoch rossig haar) ruim 2 jaar IPL-behandelingen gehad voor haar onderbenen. Heb echter ook begrepen dat IPL behoorlijk pijnlijk is.

Volgens de berichten is het nieuwe SHR "vrijwel pijnloos, sneller en effectiever dan de IPL", ook voor mensen met een donkere huid.

Heb hier in het forum een bericht geplaatst om meer informatie over deze behandeling te krijgen, zal je op de hoogte houden; misschien dat jij er ook iets aan hebt.

Ondertussen; uiteindelijk draait het écht om je innerlijk!!!! Maar begrijp ook heel goed dat je gewoon lekker en zelfverzekerd in je vel wil zitten hoor!

Laatst gewijzigd door Voormijnliefste; 28 november 2014 om 15:55 Reden: Nieuwe SHR methode
Voormijnliefste is offline   Met citaat reageren