Los bericht bekijken
Oud 9 augustus 2009, 23:17   #45
jzijp
HaarWeb lid
 
jzijp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2009
Berichten: 51
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikrik Bekijk bericht
Hier snap ik niets van. Hoezo mooier resultaat???
Als dit inderdaad gezegd is, dan kan dat alleen betekenen dat AC er op voorhand vanuit gaat dat er bij fue een (aanzienlijk) lager percentage haren opkomt in het ontvangstgebied dan bij een fut.
Zou je dit nader willen/kunnen toelichten? Zo nee, dan is dit voor mij reden om contact op te nemen met AC, want ik vind het nogal een opmerking zeg en dus zeker geen 'aardige toevoeging', in ieder geval niet voor iemand die voor fue heeft gekozen.
De aardige toevoeging was meer gezien vanuit mijn eigen keuze voor FUT. Niet bedoeld om een waarde oordeel te geven over FUE behandelingen en zeker niet om anderen tegen het zere been te schoppen.

Wat betreft het mooiere resultaat kan ik alleen aangeven dat het als toelichting werd gegeven. Ook hiervoor geldt dat het de mening is van medewerkers die veel verschillende ht's hebben gezien. Het geeft zeker niet aan dat de FUE methode niet goed of veel minder zou zijn. Het gaat allemaal om nuances. Zo is het ook naar mij toe aangegeven. Ook jouw veronderstelling dat er bij FUE aanzienlijk minder opkomt dan bij FUT is niet iets dat is aangegeven. Zoals ik in het begin al heb gezegd is de ervaring van AC dat bij FUE verhoudingsgewijs iets meer correcties worden uitgevoerd. Dat zijn dus geen hoge aantallen. Beide methoden hebben voor en nadelen en die liggen voor ieder anders. Voor beide methoden geldt dat het van belang is dat ze door deskundige en ervaren chirurgen uitgevoerd dienen te worden voor een goed resultaat. Een FUT uitgevoerd door een minder ervaren of goede chirurg zal zeker een minder goed resultaat geven dan een FUE door een ervaren en goede chirurg en andersom.
__________________
Voorbereiding:
- elke dag hoofdhuid soepel maken
- 3 weken voor en 2 weken na HT geen alcohol
- 3 weken vooraf tot ongeveer 2 weken na operatie Arnica D6
- Bio-MSM
Situatie:
- 2364 grafts FUT
- Aestetics Clinic: Dr. Feriduni
- 28 augustus 2009
jzijp is offline   Met citaat reageren