Los bericht bekijken
Oud 16 augustus 2019, 17:31   #16
Jefferson
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2019
Berichten: 27
Geslacht:
Dag iedereen,

Ondertussen ben ik bij een haar dermatoloog geweest en ik gaf aan dat ik bang was dat ik AGA heb, ze ging een beetje kijken en kon zich daarbij wel wat vinden. Ze gaf aan dat mocht ik besluiten om er iets aan te willen doen dat finasteride en minox de beste keuze is.

Ze heeft mij verteld over eventuele bijwerkingen maar vertelde ook erbij dat die minimaal zijn en heel weinig voorkomen, daarnaast mocht je indd bijwerkingen hebben dan verdwijnen die weer vanzelf als je ermee stopt.

Haar ervaring is dat er zeer weinig patienten zijn geweest met bijwerkingen, ook heb ik gevraagd naar een eventuele shedding maar volgens haar is dat een dingetje wat tussen de oren vooral zit omdat men er extreem op gaat letten.

Ik heb nu finasteride en minox voorgeschreven gekregen alleen heb het nog niet opgehaald. Ik heb wel het gevoel dat het een klein stukje achteruit is gegaan maar ik zou binnenkort even nieuwe foto’s nemen en hier posten voor jullie mening.

Hartelijk dank voor alle reacties en nee ik heb nog geen haartransplantie gehad @ dino. Misschien is het een stukje uitgroei omdat ik mijn haren verf
Jefferson is offline   Met citaat reageren