Los bericht bekijken
Oud 4 augustus 2009, 23:04   #34
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jzijp Bekijk bericht
Verder werd aangegeven dat bij de FUE methode er ook weldegelijk nadelen zijn. Het aantal hersteloperaties ligt hierbij op jaarbasis hoger. Dit komt omdat bij FUT de transplantaten heel nauwkeurig en zorgvuldig geselecteerd worden. Elk transplantaat is van goede kwaliteit bij het implanteren. Bij FUE is het nadeel dat de transplantaten er minder mooi aan toezijn vanwege het feit dat deze er als het ware uitgeboord worden. Hierdoor is er toch een kans op beschadiging.
Volgens mij is het een drogreden. Ik vraag me een beetje af wat AC beweegt. ProHair noemt dit op hun pagina voor foutieve informatie over FUE

Ik vraag me af hoe ze het precies doen bij FUT, dat snijden. Ook dan kunnen ze niet dwars door weefsels heen kijken en zullen ze op ervaring en kunde moeten vertrouwen om de scalpel goed te plaatsen. Dus ook risico op beschadigen.

Maar je moet de methode kiezen waar je je goed bij voelt, Jzijp en waarbij je het meeste vertrouwen hebt dat je je er over 10, 20 of 30 jaar nog steeds goed bij zult voelen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren