Discussie: vitamine d3
Los bericht bekijken
Oud 30 december 2013, 13:19   #61
Maus74
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Berichten: 16
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lin1968 Bekijk bericht
Hoi allemaal,

Ook ik wil even reageren op dit topic. Ik heb sinds juni 2011 last van AA. Het begon met een grote plek achter op mijn hoofd. Een korte tijd heb ik Kenacort injecties gehad. In het begin dacht ik dat dit aansloeg...maar helaas. Ik bleef haar verliezen en ik denk dat ik uiteindelijk zo'n 90% van mijn hoofdhaar ben kwijtgeraakt.

Ik ben ook nog naar dr Boersma geweest en hij adviseerde Neoral te slikken. Maar na een studie op het internet/haarweb heb ik besloten dit NIET te gaan slikken.

Inmiddels draag ik sinds juni 2012 een volledig haarwerk. Door alle positieve verhalen "dank je skydirk" ben ik na de zomervakantie (half aug. 2013) begonnen met het slikken van vitamine D. Ik slik (bijna) dagelijks 5 tabletjes van 10 mcg. Ook slik ik om de dag vitamine B complex. En of het daar aan ligt...ik heb geen idee....maar ik zie mijn haar echt terugkomen. Lang nog niet overal hoor maar ik zie de plekken langzaam dichtgroeien. Mijn kale plekken zijn teruggedrongen van 90% naar zo'n 40%.

Kortom ik ben er nog lang niet: maar vond het zeker het delen waard. Ik houd jullie op de hoogte.
Hoi Lin, Wat goed dat het beter gaat bij jou. Bij mij valt het weer even stil, hoewel er dus wel wat veranderd is. Kijk uit naar het voorjaar, want zonlicht heeft volgens mij ook invloed. Groet, Maus.
Maus74 is offline   Met citaat reageren