Los bericht bekijken
Oud 12 oktober 2017, 18:31   #15
vespaboy
HaarWeb lid
 
vespaboy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2017
Locatie: houthalen
Berichten: 79
Geslacht:
Haardamage

Beste no- nonsense,

Eerst en vooral ben ik u en uw verhaal niet af aan het afbreken en zie niet in wat jij als ongepast ziet! Het is nog altijd een forum waar iedereen zijn menig mag geven. Als je dit niet aankunt of alleen maar wilt horen wat jij wilt log u dan uit en blijf hier weg! Dit was mij mening. Dat je realistisch en verantwoordelijk genoeg bent dat heb jij gezegd en niet ik! Maar met zo een reactie twijfel ik toch wel even....Er heeft niemand gezegd dat je je verhaal niet mag doen en er heeft ook niemand an jou gezegd dat je naar Esteworld moet gaan. Die risico heb je zelf genomen net als ik. Ik weet mijn resultaat zelf nog niet. Dus ik kan nog niet oordelen over hoe het bij mij gaat worden. Ik weet wel wat ik tot nu gezien heb dat het allemaal positief was. Tuurlijk mag je je ervaring erop zetten ook al is het negatief. En misschien heb je wel gelijk wat u betreft maar zelfmedelijden zoeken door te zeggen dat ik niet mag reageren of dat ik de boeman ben of dat je je verhaal naar uw waarde wilt vertellen daar ga je wel echt te ver in.Kwil hier zeker u niet afbreken en nogmaals betreur ik dat het niet echt gelukt is voor jou want idd wil niemand dit aan de hand krijgen. Moest ik ook geen resultaat verkrijgen zou ik mijn verhaal hier zeker ook delen alleen dat ik wel kritiek of iemand anders zijn mening kan verdragen ook al hoor ik die niet graag. Zo lang ze maar beleefd zijn en ik ben niet onbeleefd geweest voor jou ! Dit wou ik toch even kwijt.
vespaboy is offline   Met citaat reageren