Los bericht bekijken
Oud 6 november 2003, 12:51   #5
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
OW. MIJN. GOD. Zeik niet zo, joh! Als je dat soort sexueel getinte berichten niet wil zien, dan KLIK je er toch gewoon niet op??? Problem solved! Maar je hebt er zeker wel op geklikt he? Hoe hypocriet kun je dan zijn?

Ik bedoel... Vertel mij eens wat het uitmaakt? Je wilt het niet zien? Simpel, klik er niet op! Wil je het wel zien? Leuk dan toch, hoef je niet ver te zoeken!

Ik snap écht niet dat er mensen zijn die hun tijd besteden, met klachten hierover schrijven... Wat ik ook niet snap is dat er mannelijke forumleden hier zeggen dat die berichten verwijderd moeten worden...

Het is heel simpel, als je het niet wilt zien, dan ontwijk je het toch? Ik bedoel, als er een saai programma op TV is, dan zap je toch gewoon naar een boeiend programma? Je gaat toch niet meteen een brief naar betreffende omroep schrijven om te zeggen dat ze dat programma moeten stopzetten, omdat JIJ het niet boeiend vindt?

Er is animo voor de sexueel getinte topics, en alleen daarom al vind ik dat ze moeten blijven. En als je die berichten niet leuk vind dan open je ze gewoon niet. Simpeler kan toch niet?

Ik vind deze sexueel getinte berichtjes een zeer welkome afwisseling tussen alle 'ellendige' berichten.

Sommige mensen moeten echt OVERAL over klagen...
Robert18 is offline