Discussie: vastmaken pruik
Los bericht bekijken
Oud 28 februari 2019, 18:36   #3
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
It stays is wel handig voor bovenop. Het beschadigd je haar niet en het is met water afwasbaar. Hetzelfde geldt voor Got2b van Schwarzkopf, maar het laat wel los bij zweten. Zeker aan de onderkant. Mijn ervaring was dat het haarwerk dan toch wel wat omhoog kruipt.

Ik heb ooit wel eens een wiggrip gehad, maar het klittenbamd aan de achterkant gaf zo'n bobbel. Bij Modli.co in Amerika hebben ze er nu een met een elastiek aan de achterkant. Die kun je ook zelf maken als je al een wiggrip hebt.

Een haarwerk verschuift er niet mee.

Clips werken wel goed. Of een kammetje aan de achterkant. Als je de clips af en toe op een andere plek zet heb je minder kans op kale plekjes.

Tape zou ik niet op haar plakken. Dat kan gaan trekken en pijn doen en misschien toch wat haarverlies geven. Of je zou een klein stukje af moeten scheren en daar tape op plakken. Maar dat moet je wel willen. Een haarwerk blijft wel goed zitten dan.

Milano collection heeft trouwens een gripcap. Dat is een capje met een wiggrip eraan. Zit je ook niet met de klittenband. Ik weet niet of het warm zit. Op warme dagen zou je dan toch iets van een clip kunnen gebruiken of het haarwerk met een haarspeld vastzetten en op koudere dagen kun je een wiggrip of gripcap gebruiken.

Zou je eventueel de bovenkant niet met itstays en de onderkant met een haarspeld of clipje vast kunnen zetten? Dat kan misschien het minst kwaad.

Laatst gewijzigd door Helmgirlie; 28 februari 2019 om 18:38
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren