Los bericht bekijken
Oud 11 december 2017, 14:15   #12
Haired
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2009
Berichten: 157
Geslacht:
Hoi MCM en Daams,

Zoals ik in mijn andere berichten zojuist ook stelde kan bij sporten en zweten elke verlijmde haarwerk wat losser komen te staan.. Eenmaal na douchen het weer droog is, dan komt het weer vaster te staan.. Dus in contact met zweet ne water gebeurt dat automatisch in mindere of meerdere mate. Ik lijm mijn haarwerken ook vrijwel geheel al enkele jaren. Maar ik heb een lace haarwerk zoals Salvatore ook aangeeft. Deze zijn ook geschikt voor lijmen..

Jullie gaan wel een stapje verder dan ik. Heb dit ooit ook gewenst. hel MEEST PERFECTE NATUURLIJKE (kort geknipte 1 a 2CM) look. Ook met het idee dat mensen dat ook eens bij je mogen zien, dat je heel kort gewiekt kan zijn, zonder dat het opvalt.. Maar ditr heb ik nooit gedurfd omdat mijn lace toch iets van zichtbaar zou zijn. (Medical) skin, ultra thin skin of al dat soort zeer dunne (kwetsbare en 4 wk draagbare) bases heb ik nooit geprobeerd, omdat ik die mogelijkheid nooit gezien heb of van overtuigd ben geweest in NL. Ik heb dat wel bij Duitse leveranciers gezien in youtube filmpjes. Geweldig resultaat ! Ik denk dat jullie daarnaar zoeken. Dus ik hoor ook graag het resultaat bij jullie en hoe dat bevallen is.. ook op wat langere termijn.

PS Lace haarwerken kun je prima lijmen, ze zijn ook wat duurzamer en aan ca 3 a 4 per jaar heb je genoeg. Als je het niet op 1CM maar iets langer afknipt ogen ze ook prima en vrij natuurlijk.. Lijmen werkt zoals ik aangaf prima. Ik gebruik goede lijm op waterbasis, maar 1x per week, was ik het hoofdhuid wel goed (af- en opzetten haarwerk dus).. kost me dan wel zeker 1uur.

Succes en we horen graag hoe het gelopen is..
groet

Haired
Haired is offline   Met citaat reageren