Los bericht bekijken
Oud 23 juni 2015, 10:40   #47
tsahin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2011
Berichten: 99
Hoi KaleKop28,

De punten die je opnoemde over de aanwezigheid van DHT of niet zal ik even uitgebreid antwoorden:

1. Na de ejaculatie is de hoeveelheid minder, en komt er meestal dunner (waterig) uit en heel soms normaal tot dik. het komt er ook niet meer zo krachtig uit, het spuit ook niet meer als vroeger, meestal maar 1 straaltje...
Normaal gesproken moet je na enkele dagen wel klaarkomen, omdat je testikels pijn doen (vol raakt), nou ik kan dat nu makkelijk weken uitstellen en heb geen pijn aan mijn testikels, er gebeurd gewoon niks.. dus daar maak ik me wel zorgen om. Heb dus bijna tot geen libido. De prikkelingen/sensatie op mijn penis is ook verminderd. Mijn penis is bij erectie ook 1-1,5cm gekrompen en dat weet ik 100% zeker.

2. Mijn baard was altijd al dik en sterk maar merk de laatste tijd wel dat de dichtheid wat verminderd is, of in ieder geval haren zijn die minder snel groeien dan de rest.
Ik merk het vooral aan mijn beenharen, het is lichter en dunner geworden. ik herinner me nog de tijden wanneer mijn matras vol beenhaar zat.

3. Ik heb eigenlijk altijd al onder invloed van FINA (1 jaar geslikt, nu 3 jaar clean) aan krachttraining gedaan. Ik merkte wel dat ik na het stoppen van FINA en dus na de 'crash' van mijn hormoonhuishouding dat mijn energieniveau gedaald is en suffer ben geworden en dat merk je op de sportschool, je uithoudingsvermogen is weg, je hebt sneller de neiging om te gapen, en de spierkracht is inderdaad verminderd. het meeste wat opviel, is dat ik veel vet heb gekregen rondom mijn buik, je kan de vetstructuur zowat zien als ik met mijn zij buig, terwijl ik een slanke bouw heb, 70 kilo, lengte 1.75.

Met een goede pre-workout en creatine etc kan ik nog wel lekker knallen op de sportschool. Caffeine geeft me gelukkig nog wel wat energie.

4. Ik heb geen ademhalingsproblemen (denk ik), nu ik er zo aan terugdenk heb ik wel af en toe een 'diepe zucht' maar dan andersom, dus een diepe inademing , vooral als ik stressvol ben, dat had ik volgens mij nooit gehad.

5. ik ben inderdaad terughoudender geworden. ik was altijd al een alpha mannetje maar merk nu dat ik als het ware een 'mietje' ben geworden.. Door de angst die er in je lichaam heerst, of in ieder geval de angst snel wordt aangewakkerd durf je gewoon niet je mannetje te staan, dat idee heb ik. Je voelt je gewoon niet meer zo zelfverzekerd en mannelijk.

6. Ik heb gemerkt dat ik snel beledigd raak of geïrriteerd kan worden, komt waarschijnlijk omdat ik niet meer in zo een vrolijke bui zit, heb meestal het gevoel dat ik chagrijnig ben.

7. Qua botten is mijn schoenmaat halve tot 1 maat kleiner geworden en mijn polsen zijn naar mijn idee ook wat dunner. ik heb mijn lengte al een tijdje niet gemeten, als ik kleiner ben geworden dan weten we dus genoeg... binnenkort maar eens meten.

8. Ik heb geen last van organen, tenminste heel soms heb ik een stekend gevoel ergens in mijn borstkas, nieren, lever, hart? denk dat iedereen dat wel eens heeft. ik ben overigens maar 1x per jaar ziek, nooit tot zelden hoofdpijn.

over het plassen dat het wat moeilijker op gang komt en het nadruppelen, ik had gelezen dat dat een teken is van een oestrogeenspiegel die de testosteronspiegel overheerst.

Emotioneel voel ik me ook inderdaad minder aanwezig, denk dat ik in een soort depressieve toestand zit. Ik heb absoluut geen zelfmoordneigingen oid.
Ik heb gemerkt dat ik veel sneller in de lach schiet bij stomme kleine grapjes en ook sneller bloos, bescheidener geworden...

Al met al ben je gewoon een ander persoon geworden..

Laatst gewijzigd door tsahin; 23 juni 2015 om 11:00
tsahin is offline   Met citaat reageren