Los bericht bekijken
Oud 7 oktober 2002, 15:48   #5
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Waar ik wel zwaar op tegen ben zijn de z.g. eigen merk producten. Absoluut zullen er haarwerkers zijn die geen misbruik van de situatie maken en een eigen merk verkopen omdat zij hier achter staan. Maar n.a.v. o.a. het wasverzachter verhaal en het overgieten van gewone kruidvatshampoo in eigen merk flessen vind ik oplichterij. Inderdaad de eigen merken hoeft niets mis mee te zijn maar als je bij de A.H. eigen merk jam koopt is die prima maar ook goedkoper dan de merkproducten, bij haarwerkers is het net andersom, het eigen merk is duurder! Hier is GEEN ENKELE CONTROLE op en je ziet dat ze kunnen verkopen wat ze willen en dat vind ik een slechte zaak. Ook ontbreekt er meestal een ingredientendeclaratie, terwijl dit wel aanwezig is op alle producten die je in de winkel kunt kopen en wat naar mijn weten ook VERPLICHT is! Maar nee...... op de eigen merk producten van haarwerkers staat meestal niets!!!! Ik zou heus eigen merk producten kopen en ben bereid hier iets meer voor te betalen als dit ten goede zou komen voor mijn haarwerk, maar dan moet ik wel zeker weten dat hier controle op is zodat ik zeker weet dat ik niet besodemieterd word en ik wil de meerwaarde van het eigen merk product weten ten opzichte van de bestaande merken.

Panthenol wat in veel shampoo's en conditioners gebruikt word schijnt wel schadelijk te zijn omdat dit inwerkt op de schubbenlaag. Helaas weet ik hier niet zoveel van en weet dus niet of dit waar is dus dit houd ik even in het midden. Ik zal even kijken en navragen wat dit precies voor effect heeft op haar, maar ik wil hier nog geen conclusie uittrekken omdat ik dit gehoord heb van 1 persoon en niet van meerdere.

Groetjes
Do is offline   Met citaat reageren