Los bericht bekijken
Oud 23 oktober 2019, 20:53   #332
degraaf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2019
Berichten: 5
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janneke100 Bekijk bericht
Welkom op dit forum deGraaf. Ja, ik heb seborroisch eczeem en heb ook van de HA Locoid en Selsun voorgeschreven gekregen. De schilfers gingen er inderdaad mee weg, maar het kwam ook weer terug + dat mijn hoofdhuid door de Locoid nog verder was uitgedroogd wat juist de reden was van het ontstaan van het eczeem bij mij. Dus ik ben daarmee gestopt. Appelazijn heeft mij goed geholpen tegen de jeuk en schilfers. Jeuk heb ik helemaal niet meer en schilfers een beetje maar geen vergelijk met wat het was. In deze link staat een beetje wat het doet met je hoofdhuid. https://www.elle.com/nl/beauty-healt...et-appelazijn/. Ik gebruik een sulfaatvrije shampoo erbij en het moet wel biologische ongefliterde zijn. Anders mist het zijn werking. Ik koop hem bij AH.

Ik breng hem net als Mexicang ook vooraf aan om alvast los te weken. En je kunt er ook mee na spoelen. Verhoudingen en gebruik even uitproberen maar nooit onverdund iig
Bedankt beide voor de snelle reactie! Ik heb vandaag bij de Albert Heijn de appelazijn gekocht dus ben benieuwd! Verder heb ik een afspraak gemaakt bij een orthomoleculaire diëtist omtrent mijn eczeem, aangezien zij compleet van binnenuit kijkt wat er eventueel fout zit in mijn lichaam. En ik met de huisarts niet veel verder kom...

Hopelijk helpt het!
degraaf is offline   Met citaat reageren