Los bericht bekijken
Oud 11 december 2011, 12:54   #251
de duivelszoon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 december 2011
Berichten: 10
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Dreams Bekijk bericht
Ik dacht eerst dat het Telogene Enflivium was, want kramp nog al met enorme stress. Emotionele stress, van alle kanten in mijn leven. Er is serieus geen ene plek waar ik me goed voel, niet thuis, niet bij vrienden, (werk ook mocht ik het vasthouden) nergens. Alles en iedereen draagt namelijk een mening met zich mee over mij. Zit ook met financiele stress, kan geen werk vasthouden, en kan me "ei" nergens echt kwijt.

Weet niet zeker of ik vitamines of mineralen tekort kom, maar eet enorm veel fruit, slik vaak ook mijn multi vitamines (vaak zelfs 2) maar ik weet het niet, het zou zo kunnen. Heb geen bloedonderzoek gedaan nog. Dit ook omdat ik het niet kan betalen (voor haaruitval wordt het vast niet vergoed, en betaal me al scheel aan de verzekering).

Slik overigs geen andere medicijnen.

Wil niet zielig lopen doen ofzo, maar het zit me zwaar (hou me wel redelijk sterk nog tegen de buitenwereld tot nu). Hier is overigs mijn topic: http://www.hairlosstalk.com/interact...9768&start=170


Maar gozer, dit gaat toch niet goed zo?
Het is maar haar... Ik begrijp wel dat het heel kut is, maar het lijkt of je erdoor met zware psychische problemen kampt. Als het je allemaal zo zwaar valt, scheer het dan gewoon af? (ik weet dat je een hoog voorhoofd hebt en dat je het misschien daarom niet wilt). Als je het afscheert, wordt je er niet meer de hele dag mee geconfronteerd en kan je door met je leven ipv te zwelgen in zelfmedelijden op onlinefora en zware (duta is echt zwaar man!) medicatie te slikken.
Hoe vervelend het allemaal ook is, het is het absoluut niet waard om je leven erdoor te laten beheersen.

En hoe slecht jij ook vindt dat je eruit ziet zonder haar, het kan nooit erger zijn dan de malaise waarin je nu leeft. Reken maar dat de rest van de wereld er toch niets om geeft hoe je haar zit (of of je het uberhaupt op je hoofd hebt), ze geven er om hoe jij je gedraagt. Dit geldt voor iedereen, zowel voor je vrienden als voor je toekomstige vriendin (of vriend).
Mijn advies: scheer het af, nok met die zware medicatie op zo'n jonge leeftijd, en ga door je leven.

(misschien een wat onorthodoxe reactie op een haarforum haha, maar ik zie hier teveel mensen die compleet van de kaart zijn door aga en dit is echt (ECHT) absoluut onnodig.)
de duivelszoon is offline   Met citaat reageren