Los bericht bekijken
Oud 1 januari 2019, 13:51   #14
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vespaboy Bekijk bericht
Hey Morientes, je vindt het leuk om mensen proberen belachelijk te maken he?
Dacht dat een forum diende om meningen uit te wisselen no mather what de resultaat ook is....Je arrogantie vind ik eigenlijk wel heel uitdagend! Het past waarschijnlijk met je afkomst....Typisch....K'vond je een geweldige kerel maar blijkbaar heb ik mij zwaar vergist.... Blijkbaar gun je mensen met een beter resultaat dan u alleen maar slechte commentaar... En , nee heb een heel goede jeugd gehad....Als ik in uw commentaren kijk heb jij al meer linken geplaatst naar u toe dan eender wie, en dan zo een commentaar? Soite, zoals ik al zei ,je weet gene fuck wie ik ben.... en ik zou zeggen ... doe verder met proberen mensen belachelijk te maken...Dat doe je toch zo graag van achter je pc ke....
Maar denk eraan....Espana ,ik blijf dit niet nemen van jou! Ben altijd vriendelijk geweest en heb alleen mensen willen helpen zoals er hier mensen mij gesteund hebben om dit te laten doen. Ik heb niets met Esteworld te maken zoals jij beschuldigd maar praat over mijn ervaring en die is goed! En ja , ben er fier op als ik zie vanwaar ik kom.... Mag dat? Dus beledig maar voort! Kijk Morientes, dit is mijn achternaam Viola , als je 3 weken terug bladert in het nieuws of gazet ga je zien dat ik en mijn familie een zwaar verlies geleden hebben en door een zwaar periode gaan.https://www.studio100updates.com/ind...desiree-viola/ Dit forum is voor mij de laatste tijd mijn grootste uitlaatklep om mijn zinnen te verzetten! Ik heb niets tegen jou, maar indien je nog verder mij belachelijk wilt proberen te maken van achter je pc ke geef ik je nu mee,als siciliaan met mijn hand op mijn hart en op mijn zwaar verlies dat ik op een dag bij je sta , En dan wil ik dit face to face met je uitklaren. Nogmaals zeg ik je ,ik heb echt niets tegen u,zelfs nu niet maar laat mij echt niet blijvend beledigen.Van mij krijg je een sorry voor het privebericht ,kwas misschien in een moeilijke bui. Maar voor de rest blijf ik erbij . Gr. en een happy New Year
Wat weet jij er nou van welke afkomst ik heb? Dit is een forum met een profielnaam die toevallig niets over mijn afkomst zegt maar goed...

Mensen bedreigen op een forum hoort er niet bij en daarom heb ik jouw PB ook gemeld bij de moderators hier. Ik ga ervan uit dat zij passende actie tegen jou ondernemen.

Om inhoudelijk op jouw zeer verwarrende en moeilijk lezend verhaal in te gaan: ik irriteer me aan het feit dat je op een dag 4x een link naar jouw eigen topic post (wel leuk dat je ze nu zelf weer verwijderd hebt). Je sorry is niet aanvaard aangezien je gewoon weer verder gaat met bedreigen met zinnen als dat je op een dag bij me staat.

Jouw privé situatie interesseert me niet, dit is forum voor mensen met haarproblemen om meningen en ervaringen op een normale wijze te delen met elkaar.

Nogmaals ik ga ervan uit dat de moderators hier wat aan gaan doen.
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren