Los bericht bekijken
Oud 16 juli 2019, 13:34   #47
Pionier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2016
Berichten: 289
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minten Bekijk bericht
nou, zo te horen is iemand hier vooral emotioneel geïnvesteerd door dat fina voor deze persoon niet werkt, en voor anderen wel. over wie zou ik het hebben?



gaan we weer. oestrogeen is niet de tegenhanger van dht.



gaan we weer. nee, van de pot gerukt is dat 50% van de gebruikers bijwerkingen ondervindt.




sterk argument weer hoor!




ik ben er klaar mee. een discussie op dit forum over de voor- en nadelen van finasteride, en welke mensen wel en welke mensen geen finasteride zouden moeten slikken is best interessant. in discussie met dit soort idioten zonder feitenkennis en een enorme onderbuik aan afgunst en complottheorieën een stuk minder. ik kan mijn tijd beter besteden.
Oestrogeen is zeker een tegenhanger van DHT, weeral eens bewezen dat u er niets van kent. Finasteride heeft feminiserende effecten, dit is een feit. Ik denk dat je zelf niet eens weet dat je al bijwerkingen hebt zoals brainfog.

En complottheorieën? Heb je het over dit; https://ethics.harvard.edu/blog/risk...not-be-trusted ? Ja, Harvard laat zeker toe dat "complottheorieën" op hun educatief platform worden gepost. Jij bent natuurlijk slimmer en weet meer over de farma industrie dan hen hé.

"Voedsel is hetzelfde als finasteride!" Hahahaha! En mij als idioot durven uit te maken. Zijn dermatologen die fina weigeren voor te schrijven ook idioten dan?


En waarom zit je trouwens nog op dit forum als finasteride zo fantastisch is en zonder bijwerkingen...?


Nog veel plezier met je hormoon therapie, vroeg of laat zul je wel anders praten.






Laatst gewijzigd door Pionier; 16 juli 2019 om 13:38
Pionier is offline   Met citaat reageren