Los bericht bekijken
Oud 1 mei 2018, 09:30   #1
B_Her
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2018
Berichten: 3
Geslacht:
Unhappy Eerste behandeling bij Esteworld. Binnenkort herstel behandeling bij Hairworld

Eerste behandeling bij Esteworld. Binnenkort herstel operatie bij Hairworld Istanbul met de FUE CT techniek.

In april 2016 ben ik behandeld bij Esteworld voor de eerste haartransplantatie. Het resultaat zou groots zijn en mijn haardichtheid zou vele malen meer zijn. Het resultaat was niet zoals ik had verwacht.
Na deze niet geslaagde behandeling wilde ik toch nog een keer de kans wagen om een mooi resultaat te krijgen. Nu wil ik binnenkort een tweede herstel behandeling nemen. Na veel onderzoek en consultaties ben ik bij Hairworld Istanbul terecht gekomen. Na een goed gesprek met de contactpersoon is mij alles duidelijk uitgelegd wat de resultaten zullen zijn en dat de herstel FUE CT techniek voor een veel beter resultaat zal zorgen. Ik kijk er dan ook naar uit om bij Hairworld Istanbul de haartransplantatie te ondergaan.

Hieronder zullen jullie nog enkele foto?s van het resultaat van Esteworld zien. Ook zal ik mijn ontwikkelingen van het FUE CT techniek hier delen van begin tot het einde van de behandeling.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 5BBC9E8C-9344-42DB-8A1E-6A793495CCEC.jpg‎ (131,5 KB, 450x gelezen)
Bestandstype: jpg 2901480C-5293-4C5C-A28C-6955859B62AD.jpg‎ (145,2 KB, 472x gelezen)

Laatst gewijzigd door B_Her; 1 mei 2018 om 12:07
B_Her is offline   Met citaat reageren