Los bericht bekijken
Oud 8 augustus 2018, 22:28   #8
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_Her Bekijk bericht
Beste Raarishaar,

Wat er precies mis is gegaan is alles na de behandeling. In principe keek er erg naar uit naar het resultaat. Maar het ging al mis bij terugkomst uit Istanbul. De contactpersoon bij Esteworld heeft niet met mij contact opgenomen hoe het is de behandeling is gegaan en er was niet echt een sprake van nazorg. Pas toen ik ergens mee zat of vragen had was hij wel bereikbaar. Daarnaast was het resultaat niet hoe wij samen het voor ogen hadden. Ook met de spray van hun zelf en de shampoo ging het niet echt op voorruit. Maar goed m?n bedoeling is niet om slecht te praten over m?n eerste behandeling, maar juist dat het bij mij niet goed is geweest en dat ik ernaar uit kijk naar m?n behandeling bij Hair World Istanbul en m?n ervaring daar ook met jullie deel.

Overigens wil ik de Admin nog een bericht sturen dat ik het per ongeluk twee maal heb geplaatst, maar bij de eerste een typefout heb gemaakt bij het onderwerp. Het eerste bericht is verder exact hetzelfde inderdaad.

Ik hoop dat je wat hebt aan mijn ervaring bij Esteworld en ik hoop dat je wat zult hebben aan mijn ervaring en de resultaten van de hersteloperatie!

Groet!
Je beschrijft alsnog niet wat er mis is gegaan aan de behandeling. Alleen dat de contactpersoon geen contact met je opnam (deed ie bij mij wel) en je zegt dat het resultaat niet naar wens was. Ligt dat perse aan de behandeling of was jouw wens te hoog ingezet? En wat was er precies niet naar wens? Ik heb ook het idee dat dit berichten zijn om Esteworld te bashen. Ik heb zelf 6 weken geleden een behandeling bij Esteworld gehad en moet zeggen dat ik toe nu toe erg tevreden ben. Ik stuur gelijk ff wat foto's mee om te bewijzen dat ik geen medewerker van Esteworld ben.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Donor week 6,5.JPG‎ (76,1 KB, 231x gelezen)
Bestandstype: jpg Week 6,5.JPG‎ (69,1 KB, 236x gelezen)
Bestandstype: jpg Dag 3 bovenkant.jpg‎ (98,2 KB, 220x gelezen)
Bestandstype: jpg Dag 13 donor.jpg‎ (136,7 KB, 206x gelezen)
Arno1990 is offline   Met citaat reageren