Los bericht bekijken
Oud 30 oktober 2007, 11:34   #38
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin Bekijk bericht
Het enige probleem zou kunnen zijn, dat het niet op de haarcellen werkt, maar daarom kun je het dus proberen
Hoezo zou het niet op de haarcellen werken Kevin? Zolang het stofje in een goeie vehicle wordt aangeleverd zal het de huid doordringen en dus lokaal zijn werk doen.

Ik weet niet of dit tot iedereen doordringt maar ik vind dit wel een tamelijk glorieus moment. TB4 is echt een heel ander middel dan wat er tot nu toe op de markt is en in theorie zou het geweldig moeten werken. Ik heb dit middel altijd als het meest potentierijk ingeschat van allemaal - op Sonic Hedgehog (SHH) na dan. En de ontwikkeling van SHH als haargroeimidel is pas stilgelegd wegens veiligheidsproblemen.

En hier kom ik dan ook meteen bij mijn grootste bezwaar met TB4: de veiligheid. Zoals je eerder in deze thread kunt lezen is een mogelijke verklaring voor de werking van TB4 als haargroeimiddel dat het de activiteit van SHH verhoogt. Prachtig maar dus ook een beetje link. Altijd oppassen met middeltjes gebruiken die nog niet door een fatsoenlijke keuringsdienst als de FDA zijn geweest.

Ik heb dus hoge verwachtingen van TB4, maar dit wordt geremd door twee dingen:
1) Teleurstellingen in het verleden met middelen waarvan ik hoge verwachtingen had.
2) Veiligheidsrisico's.

Ik denk & lees nog even verder, maak uiterlijk aan het einde vd week een keuze of ik het doe of niet. Daarna misschien samen bestellen?
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren