Discussie: All-Inclusive
Los bericht bekijken
Oud 6 juli 2014, 21:25   #62
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elser Bekijk bericht
Dag Anthonie, weet je nog wel wie ik ben? Mijn post was misschien wat provocerend (bedoelde het humoristisch) maar ben wel benieuwd naar de uitspraak.
Sorry, ik moet weer even inkomen ...

Heel eerlijk ben ik na alle gedoe de kleingeestigheid waarmee regelmatig over het onderwerp geoordeeld wordt ook gewoon beu. Het maakt me boos en dan reageer ik wat overdreven en prikkelbaar. Maar gelukkig heb ik ook genoeg mensen gesproken en gehoord die wel voorbij ingeroeste vooroordelen kunnen kijken.

Het steekt me tegenwoordig vooral wanneer men weer vrouwen en kinderen bij de discussie sleept. Alsof iemand die in zijn blootje zont een gevaar is voor vrouwen en kinderen. Waarmee wordt geïmpliceerd dat ik een soort verkrachter of pedofiel zou zijn. Terwijl er ook op een naaktstrand gewoon gezinnen en kinderen vertoeven.

Als hier overigens iemand is die weet hoe ik aangifte kan doen voor haatzaaierij en wat er bij het vervolg allemaal kan komen kijken, dan stel ik dat erg op prijs. Wellicht ga ik tegen de eerste de beste die er weer arme kwetsbare kindertjes en weerloze vrouwen bij sleept aangifte doen. Tegen de gemeente, de Officier van Justitie of misschien zelfs wel tegen de Advocaat Generaal

De Volkskrant had overigens goede berichtgeving over het onderwerp. Meestal wordt er obligaat lacherig en grappig gedaan als het onderwerp ter sprake komt, maar de Volkskrant neemt het serieus.

Als er vrijdag nieuws is, dan deel ik dat wel hier. Ik zal deze week ook nog eens informeren naar mijn eigen bodemprocedure voor de bestuursrechtbank. Dat duurt ook maar
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren