Discussie: All-Inclusive
Los bericht bekijken
Oud 7 juli 2014, 07:04   #68
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Mag ik ook iets vinden? Er zijn normen en waarden. Vroeger poepte men in het openbaar. Wat zou jij ervan vinden als ik dat bij je voordeur zou doen? Wat zegt dat over mij en over jou
Mijn schadevergoeding volgt uit de AWB, niet de WOB

En je vergelijk raakt werkelijk kant nog wal. Ik ga niet voor je voordeur liggen zonnen, maar op een rustige plek in een recreatiegebied. Recreatiegebieden zijn er om te recreëren. Als je me daar niet komt opzoeken, dan heb je niks te vrezen

Bovendien, ook voor normen en waarden kun je je afvragen waarom ze er zijn. Via poep kunnen ziektes worden overgebracht, daarom poepen we tegenwoordig niet meer in het openbaar.

Welk doel dient jouw norm dat iedereen altijd bedekt moet zijn? Of is het een opgelegde norm, met een bijbels verhaal over appeltjes en slangen als justificatie? Er in geramd bij je opvoeding door ouders en je omgeving die je leerden dat bloot vies is? Wat is er nou werkelijk vies of bedreigend aan iemand die gewoon ligt te zonnen? Wat is er zo vreselijk aan een naakt lichaam?

Stap over je conditionering heen en vertel het mij
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 7 juli 2014 om 07:21
AnthonieH is offline   Met citaat reageren