Los bericht bekijken
Oud 10 maart 2017, 16:57   #10
River
HaarWeb lid
 
River's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 november 2015
Berichten: 25
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Update:

Ik heb nu haarvezels (axcion) gekocht inclusief hold spray en ik moet zeggen dat dit veel beter werkt dan volume hair plus.

Haar valt veel beter te stijlen en is beter te doseren, voor mij voortaan gewoon vezels uit een potje.
Hey zyzzalive,

Ik ben toevallig sinds kort ook gestart met het proberen van haarvezels als alternatief voor de sprays. Met VHP vond ik het al moeilijk om deze goed te laten aansluiten op mijn haarkleur omdat ik slechts een aantal uitdunnende plekken heb en het dus niet over mijn hele hoofd spuit. Zelf ben ik nu erg enthousiast over GoFybr (zal ik even in een ander topic omschrijven).

De Acxion haarvezels waar je het over hebt lijkt erg veel op GoFybr. Omgerekend is het iets goedkoper dus wellicht dat ik ze ook eens ga proberen. Hoe lang doe je ongeveer met 1 verpakking volgens Acxion? GoFybr zegt ongeveer 30 dagen met 12,5 gram, 25 gram zou dan gelijk staan 2 maanden.. Welke kleur heb je nu en sluit deze goed aan bij je haarkleur? Is het te combineren met een bijvoorbeeld een haarklei?
River is offline   Met citaat reageren