Los bericht bekijken
Oud 27 november 2019, 20:52   #30
Pionier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2016
Berichten: 289
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minten Bekijk bericht
een "feit" wat je, in tegenstelling tot mij, verder niet kan onderbouwen aan de hand van praktijkvoorbeelden. ok, prima joh.
Haha, jij ben echt hopeloos vriend. Een Hollands kliniekje is niet de wereldwijde autoriteit wat betreft transgender regimes, is dit zo moeilijk voor jou om te snappen? Zeg ik dat ALLE transgenders fina nemen, neen maar vele wel, zo simpel is het.



https://en.wikipedia.org/wiki/Finasteride

Transgender hormone therapy

Finasteride is sometimes used in hormone replacement therapy for transgender women due to its antiandrogenic effects, in combination with a form of estrogen. However, little clinical research of finasteride use for this purpose has been conducted and evidence of safety or efficacy is limited.[4] Moreover, caution has been recommended when prescribing finasteride to transgender women, as finasteride may be associated with side effects such as depression, anxiety, and suicidal ideation, symptoms that are particularly prevalent in the transgender population and in others at high risk already.[25]

https://en.wikipedia.org/wiki/Transg...male-to-female)




Finasteride en andere Anti androgene staan zelfs expliciet vermeld op de HRT wiki pagina en nog ga jij ontkennen dat transgenders fina nooit gebruiken als deel van hun transitie.




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minten Bekijk bericht
continu anderen verwijten dat ze dom zijn en dan zelf in hoofdletters nota bene zo'n aantoonbaar domme foute uitspraak doen.

nee pionier. hier staat dat de resultaten significant zijn wanneer men placebo (-2% symptoomverbetering) en 5 mg (+21% symptoomverbetering) vergelijkt. maar NIET wanneer men placebo (-2% symptoomverbetering) en 1 mg (9% symptoomverbetering) vergelijkt.
waarom zou men hier in godsnaam 1 en 5 mg vergelijken, en niet placebo en 1 mg? het slaat allemaal wederom helemaal nergens op.

als je dat er nog niet uit haalt is het voor mij wel klaar. de resultaten van deze simpele studie gaan al boven je pet, wat heeft het dan allemaal voor zin?

veel plezier in jouw wereld waar transgenders massaal aan de finasteride zijn om DHT te blocken die ze allang niet meer aanmaken, en artsen 5x zwaardere medicijnen voorschrijven dan nodig zonder medische oorzaak, gewoon voor de lol.
Ja sorry je bent gewoon een (hopeloze) idioot, dit gaat er over, je eigen studie niet eens kunnen begrijpen.



Je leest gewoon wat je wilt lezen dat is ook duidelijk.




Ik quote:


Results demonstrated a mean percentage change in symptom score at 12 months of -2%, 9%, and 21% in the placebo, 1-mg, and 5-mg finasteride groups, respectively. These results were statistically significant when comparing placebo and 5-mg finasteride groups but not for the 1-mg group. Mean percentage changes in peak flow rate were 8%, 23%, and 22% while the mean percentage changes in prostate volume were -3%, -18%, and -19% respectively.


Wat zien we, inderdaad net zoals de tekst zegt is er geen significant verschil gevonden tussen 1 mg en 5 mg. Het enige significante verschil is tussen de 5mg en placebo gevonden zoals er ook staat. De rest van je zever verzin je gewoon zelf. Als we verder lezen wordt dit nog duidelijker.


Nu volgende:



Mean percentage changes in peak flow rate were 8%, 23%, and 22%

Wat zien we, inderdaad weer amper verschil met 1 mg en 5 mg.


Nu nog verder:


the mean percentage changes in prostate volume were -3%, -18%, and -19% respectively.


Weeral amper tot geen verschil tussen 1mg en 5 mg.


En deze studie is in lijn met alle andere studies dat ook aantonen dat er amper verschil is tussen het verminderen van serum DHT tussen 1 mg en 5 mg zoals ik hierboven met een grafiek heb laten zien.



De enige die hier niet in de echte wereld leeft ben jij. Gewoon hilarisch eigenlijk.


Ik hoop dat idioten zoals jij en je vriendje hierboven je pilletjes blijven nemen, hopeloze kalende dwazen zoals jullie zullen het spijtig genoeg maar op één manier leren.

Laatst gewijzigd door Pionier; 27 november 2019 om 22:11
Pionier is offline   Met citaat reageren