Los bericht bekijken
Oud 27 november 2019, 22:18   #32
Pionier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2016
Berichten: 289
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Neem jij jezelf nog serieus? Waar zeg ik dat het geen enkele bijwerkingen zou kunnen hebben? Tuurlijk kan het, en wat über sneu voor je dat je onderdeel bent van de minderheid die bijwerkingen heeft ervaren in het verleden.

Jij denkt dat iedereen die Finasteride gebruikt op fora als haarweb, hairlosstalk, etc. zit terwijl dit in werkelijkheid een percentage is wat ver onder de 1% ligt. Maar dat besef je je wellicht niet omdat het altijd ongelukkige types zijn zoals jij die zo hard moeten schreeuwen omdat ze anders niet gehoord worden.

Maar wel potsierlijk dat je zo negatief over Finasteride denkt terwijl je blijkbaar wel zo'n "hopeloos kalende dwaas" was door het zelf te slikken. Of te wel, je bent een ironisch en triest kereltje. Ben benieuwd hoe je erover zou denken als je, net als de grote meerderheid, nooit last had van bijwerkingen .
Als je zo zeker bent dat fina veilig is waarom post je dan in deze thread? Het is duidelijk dat je jezelf probeert te overtuigen net zoals je andere vriendjes hier. Je negeert het verleden van Merck en alle nieuwe artikels en studies die een ander plaatje schilderen. Oh ja en het feit dat een poll hier met 500+ mensen, meer dan 50% bijwerkingen ondervindt wordt ook genegeerd omdat het maar een poll is. Kom, kom ik ken je denkwijze maar al te goed. En ja ik geef toe dat ik vroeger even achterlijk, onwetend en hopeloos als jou was maar in die tijd was er nog minder info dan nu spijtig genoeg.


En ik ben dankbaar voor elk fina pilletje dat je slikt, doe het voor mij aub! Ik beloof je dat je wel zult leren, is gewoon een kwestie van tijd.
Pionier is offline   Met citaat reageren