Los bericht bekijken
Oud 28 november 2019, 11:59   #36
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Ok dit wordt te belachelijk; dit is zinloos. Ik ga je tegen jezelf beschermen en ik stop deze discussie.

Je poneert iedere keer één of andere bizarre stelling, anderen leveren keer op keer het bewijs dat wat je zegt niet klopt, maar jij snapt het bewijs helemaal niet (of wil het niet snappen). Dan houdt een debat op.

Ik heb al vaker gezegd, in de kern heb je best een puntje: finasteride is geen snoepje, en zou alleen als last resort geslikt moeten worden door mannen die erg gemotiveerd zijn iets aan hun haarverlies te doen en psychisch lijden als ze niets doen. Niet zomaar door iedereen.

Het bizarre is dat je er allemaal rare onzin omheen verzint omdat je kennelijk denkt dat dat je punt sterker maakt. Als iemand vervolgens in gaat op die rare onzin, ben je niet in staat dat toe te geven. Je raakt steeds verder verstrikt in dingen waar je eigenlijk niet zoveel van af weet.
Je wordt gedwongen meer en meer bizarre standpunten in te nemen (zie je laatste comments), waardoor je jezelf op een forum als dit volledig voor lul zet en uiteindelijk niemand je meer serieus neemt. Dat voel je ook en daarom ga je maar steeds meer schelden, wat het nog erger maakt. Dat is jammer, want deze discussie heeft helemaal niks meer met het oorspronkelijke onderwerp te maken en is voor niemand op dit forum nog interessant.

Houd het gewoon bij de kern; het is goed als op dit forum niet iedereen juichend op de finasteride-trein springt. Maar houdt het daar dan gewoon bij.

Laatst gewijzigd door minten; 28 november 2019 om 12:08
minten is offline   Met citaat reageren