Los bericht bekijken
Oud 23 april 2020, 19:21   #63
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Nogmaals ik neem geen medicatie maar laat ander in hun waarde. Als zij er geen last van hebben wie ben jij dan?

Verder loop je andere te provoceren waaronder mij. Je legt me woorden in de mond dat ik het gebruik verdedig maar dat doe ik niet. Ik heb er geen mening over. Iedereen bepaalt zelf wat hij od zij doet en iedereen is van de mogelijke negatieve bijwerkingen op de hoogte. Niemand doet alsof het een paracetamol is. Dit weet jij ook wel maar door zulke statements te maken hoop je dat mensen weer reageren. zo krijg je weer aandacht

Waarschijnlijk heb jij veel bijwerkingen gehad van finasteride en ben je er mentaal ook op achteruit gegaan. Of je was altijd al zo denigrerend naar andere dat zou ook kunnen. Zelfs mensen gaan provoceren over hun gezicht terwijl dit een forum is voor haar.

Het lijkt me het beste als niemand meer op deze gefrustreerde provocateur reageert. elke reactie is er een teveel. voed deze persoon niet met aandacht. Voor deze narcist geld. Negatieve aandacht is beter dan geen aandacht.

Ik hoop dat je snel geneest van je bijwerkingen en depressie/obsessie m.b.t. mensen die wel succes boeken met medicatie
FKCZ is offline   Met citaat reageren