Los bericht bekijken
Oud 8 september 2006, 17:09   #13
Sweety998
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2006
Berichten: 1
kopen???

Hallo,

Ik ben heel nieuwsgierig waar je deze gel kunt kopen.
Kan je me een paar adresjes geven waar ze deze gel verkopen?
Alvast bedankt.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astarte
Eindelijk een nuttige site over haaruitval bij vrouwen! Ik ben een vrouw van 37 en heb altijd veel en dik haar gehad. Zolang ik me kan herinneren heb ik last van meer dan gemiddelde haaruitval. Ik ben twee of drie keer bij verschillende huisartsen geweest, die bloedtesten hebben gedaan, maar er bleek niets aan de hand te zijn. Mijn haar groeide snel genoeg om het haarverlies te compenseren. Tot ongeveer 2 jaar geleden. Ik merkte bij het haren wassen dat mijn haar echt met bosjes door mijn vingers gleden. Eerst dacht ik dat het aan het seizoen lag (het was winter) en aan het feit dat ik een fleece muts droeg. Ik begon met haarvitaminen pillen van de gezondheidswinkel, maar na een half jaar werd het niet beter. Ik kreeg er alleen puistjes van. Nog eens een half jaar later sloeg de paniek toe toen ik zag dat mijn haar behoorlijk was uitgedund aan de zijkanten en de haargrens. Ik begon vol goede hoop aan een aminexil kuur van Kérastase, maar na een half jaar was er geen enkele verbetering merkbaar. Nu ben ik begonnen aan een kuur van Silicea gel, een Silica supplement, dat blijkbaar veel beter wordt opgenomen dan andere Silica supplementen. Blijkbaar wordt Silica moeilijker in het lichaam opgenomen als je ouder wordt, terwijl je het dan juist harder nodig hebt. Als het goed is, moet het helpen tegen haaruitval. Ik laat het jullie nog wel weten!

Oh ja, ook ik heb een tijd de Diane pil gebruikt tegen acne. Ik ben ermee gestopt omdat ik last kreeg van steeds terugkerende candida infecties (of dit door de Diane kwam is nog maar de vraag). Ik gebruik sinds mijn 18e de pil. Ik heb verscheidene keren geprobeerd er helemaal mee te stoppen, maar dan kreeg ik weer acne en onregelmatige menstruaties. Ik wist nooit dat er een verband was tussen pilgebruik en haaruitval totdat ik op deze site terecht kwam. Ook verf ik mijn haar, omdat ik helaas vroeg grijs ben geworden. Haaruitval en vroeg grijs worden zit bij mij ook helemaal niet in de familie. Stress heb ik niet en ik heb een hartstikke leuk en relaxed leven, dus daar ligt het ook niet aan.
Sweety998 is offline   Met citaat reageren