Los bericht bekijken
Oud 23 december 2003, 23:23   #19
gogo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2002
Locatie: Brabant
Berichten: 127
HOI ERNISTINA EN IEDEREEN

ik heb mijn 1-ste intake er op zitten en het viel reuze mee buiten de reis naar nijmegen.
ik had een gesprek met (mevr.) Meliefste, haar vond ik wel erg aardig. Maar mijn 2-de gesprek is met iemand anders 15 januari.
Ernistina hoe ga jij naar nijmegen en van waar moet jij komen?
Als je met de trein gaat is dat te doen? oeps heb ik volgens mij al eens gevraagd. Ik zelf vind het erg fijn dat ik eindelijk op de plaats ben waar ik moet wezen, maar vind de reis naar nijmegen best vervelend, nu heeft mijn man gereden maar hij niet telkens vrij nemen. Zelf durf ik niet te rijden omdat ik dit gewend ben en dat ik dan erge last van mijn bekken krijg, en alleen met de trein vind ik ook niet zo, maar ja ik ga natuurlijk wel misschien een vriendin lief aan kijken. O,ja die meeting vond je dat niet vervelend? ik weet niet hoe jij je haar hebt maar ik heb het aan alle kanten over elkaar gekamt en met lak erop een haarband in, en voor ik het een beetje fatsoenlijk heb (nou ja fatsoenlijk) zijn we een uur verder,dus ik denk dat ik dan maar met een petje op pad ga. Hoe heb jij dit gedaan?
ik ga nu naar bed en hoop snel iets te horen.
Voor iedereen Fijne Feestdagen !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes gogo
gogo is offline   Met citaat reageren