Los bericht bekijken
Oud 28 februari 2004, 11:22   #26
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Thumbs up Goed he!

Fijn dat het in ieder geval niet tegengevallen is. Leuk dat jullie elkaar tegenkwamen. Inderdaad is het voor partners misschien ook wel eens goed/prettig om echt te zien dat er meer zijn met tttm. In horen en zien zit toch een verschil......
He meiden heeeel veel sterkte, maar vooral succes!!...en denk maar zo: Als die Madelief het kan, waarom IK dan niet? ...en zo is het maar net. Natuurlijk kunnen jullie het ook. De weg is lang en moeilijk, met veel obstakels, maar hij is te doen. Ik zou jullie toch nog een veel gebruikt zinnetje, dat veel door mijn hoofd heeft gespookt, mee willen geven: Ik heb het niet nodig, ik wil het niet meer, er zijn toch andere manieren om me goed te voelen, waar ik op de lange termijn veeeeel meer aan heb. Belangrijk hierin is dat je de pluk momenten voor bent en de keuze nog hebt: ga ik nu plukken of niet....??
Sorry hoor, maar ik kan het toch niet laten om te reageren hier, ik wil zo graag dat ik toch misschien iets kan steunen in jullie gevecht. Hopelijk kan er dan een bruikbare tip bijzitten...........
Vaak denk ik n.l. ook wel, ze zitten vast niet meer te wachten op mijn commentaar.....maar goed, voor mezelf weet ik dat het goed bedoeld is. De andere kant van de medaille staat voor de rest van mijn leven in mijn geheugen gegrifd en is nog heel dichtbij. Maar deze kant is veel mooier en ik hoop dat alle lotgenoten die ooit ook mogen en zullen zien.
Lieve groeten van Madelief
Madelief is offline   Met citaat reageren