Los bericht bekijken
Oud 11 januari 2010, 17:28   #15
Haarweb1992
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 mei 2009
Berichten: 12
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kniekous Bekijk bericht
Je hebt een hele rechte haarlijn, en geen echte kale plaatsen in aga gebieden. Dus daar is niks mee aan de hand. Zit er gel in je haar op de foto's? Als je haar deze lengte is zie je altijd hoofdhuid, zeker als het nat is of vol met gel.

Exceem op het hoofd kan je twee kanten mee op,of je haar is dunner door het exceem, of je hebt exceem doordat je haar dunner is. Dat is nogal lastig. Is er geen sprake meer van exceem? Zo nee, haar laten millimeteren, en een maand of drie/vier laten groeien, dan kun je pas zien of er echt iets aan de hand is. En geen kilo's gel erin, want met stiekeltjes met gel zie je altijd hoofdhuid onder een velle lamp.

Bottom line, wat ik denk te zien op deze foto; gewone puberhaarlijn, normaal haar, te veel gel/water?. Vergelijk je het met toen het langer was?
Ik heb het ook pas gemilimiteerd en heb na 3 weken gekeken hoe het eruitzag wat je boven op de fotos ziet het is hetzelfde gebleven dat kale plekje als het haar gegroeid is zie je dat beter. Dat dunne haar komt door de eczeem is dat proces nog terug te draaien dat ik weer vol dik haar heb en op dat kale plekje weer haren gaan groeien.
Haarweb1992 is offline   Met citaat reageren