Los bericht bekijken
Oud 2 juli 2009, 16:07   #17
fraku1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2009
Berichten: 34
hallo allemaal ik heb gelezen wat jullie allemaal zeggen dat ik erg vaag ben met mijn middeltje .maar het probleem is dat het wondermiddeltje wat ik zo noem kendo heb gevonden in een oude grootmoeders boek zal ik het zo maar zeggen het is geen middel wat je op internet of in de geneeskunde in een boek vind dat heb ik ook tegen jullie gezegd .het is een oude manier van deze ziekte tegen te gaan maar ik zal je het beetje uitleggen wat er zo in zit er zit in rode knoflook 99 kruiden er zit in en olijf olie maar dat is meer voor de smeer dat het spul kan in gemasseeert worden + tegen gif wat die bactieren dood maakt en dan moet je zeg maar als je een kaleplek hebt goedschoonmaken en met een scheerblad gaatjes ofstreepjes maken licht op de plek dat voel je nauwelijks je doet het 2 keer in de week zeg maar in het begin en op het einde van de week en je mag je haren niet eve wassen de rest wel dus van je lichaam je gezicht en de rest .en ik verzeker je dat je haren terug groein en niet later eruit afvallen en ik durf er garantie voor tegeven ook al klinkt het hard .maar ik heb het nu over de ziekte alopecia -areata dus niet op dit moment op een andere ziekte getest of het ook helpt ik heb heb het over alopecia-areate of nou veel plekken of weining maakt niks uit als veel is is het gewoon meer werk voor mij .ik krijg het in augustus binnen want ik ben hard mee bezig en andere mensen ook die de kruiden verzamelen .meeste komt uit india en ook uit atlas gebergte in marokko en nog wat van china paar stoffen .en als ik het heb binnen gekregen .wil ik het bij 2 of 3 mensen vrouwen of mannnen maken niks uit wil ik het gratis bij doen en hun begleiden toto ze weer blij zijn en alles terug komt hoe het was liefst wil ik dat dese mensen dan vlakbij mij wonen in limburg anders moet ik veel reizen dan kost ook veel tijd als ver wonen hierbij hoop ik jullie genoeg geinformeerd over dit produkt kendo.als je nog vragen hebt ken je me nog altijd mailen.doeiiiiiiiiiiiii
fraku1 is offline