Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2017, 10:52   #77
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lord Zedd Bekijk bericht
Het resultaat van de eerste behandeling is inderdaad geen volle bos haar, maar dat is natuurlijk ook geen reele verwachting (HT is het verplaatsen van haren, er worden geen nieuwe haren gecreerd). Wel vind ik het een flinke verbetering ten opzichte van mijn situatie voorafgaand. Ik vind het een 6je waard. Het resultaat van de 2de HT moet ik eerst nog afwachten voordat ik daar conclusies uit kan trekken. Ik verwacht dat alleen het donorgebied tegen zal vallen (te veel uitgedund) en dat ik daarvoor nog een mhp behandeling nodig heb.
Een HT hoort geen zichtbare uitdunning van het donorgebied op te leveren. Als een kliniek niet voldoende grafts uit het donorgebied kan halen zonder dat het opvalt, hoort men de behandeling af te raden. Nu hebt je buiten een niet geweldig resultaat, ook nog eens het donorgebied om zorgen over te maken. Ik vraag me trouwens af hoe je na de eerste behandeling nog een behandeling hebt kunnen doen want je donor was al behoorlijk uitgedund. Ik vraag me af hoe het er na de 2e uitziet.

Het is niet de bedoeling dat je na een HT nog met allemaal andere behandelingen aan de slag moet om de HT toonbaar te maken. Daar betaal je niet zoveel geld voor.

Klinkt misschien niet zo leuk, maar ik vind echt dat je recht hebt op meer en dat Esteworld hier iets van compensatie voor moet geven. Al zal het niet helpen dat je nogmaals bij hun een operatie gedaan hebt..
Tato is offline   Met citaat reageren