Los bericht bekijken
Oud 6 juli 2020, 22:25   #2
aloy94
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2020
Berichten: 24
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wesley123 Bekijk bericht
Vraag aan de heren die topische finasteride gebruiken, of aan diegene die hier veel verstand / ervaring mee heeft.

Ik ben momenteel serieus overwegende om minox Maxx te bestellen.

Welke soort is het beste?
Kans op bijwerkingen minder dan normale fina?
Hoe kan ik mijn dht bepalen? Ik wil namelijk aan de huisarts vragen om dit te monitoren de eerste weken en daarna maanden.

Waarom ik dit toch serieus overweeg? Mijn haar begint toch dunner te worden. Omdat ik alleen minox gebruik denk ik dat zodra ik over een x jaren een ht wil laten doen, ze mij toch ALTIJD adviseren fina te gaan nemen? Doet dit iedere kliniek?
Ikzelf heb Essengen-F besteld. Naar mijn idee gelijkmatiger te verdelen en doseren (zie voor uitgebreider en kostentechnisch ook http://www.haarweb.nl/forum/showthre...=38113&page=10). Het is momenteel onderweg. Ik ben van plan om een microdose van 0.1-0.25 dagelijks/om de dag te gaan gebruiken (i.t.t. de voorgeschreven 0.5ml, 0.5ml = 1mg finasteride) en het dan aan te kijken, in combinatie met minoxidil en dermarollen.

Men vereist een credit card volgens de site, maar als je ze een mailtje stuurt dat je met Paypal wilt betalen (ik heb bijv. geen credit card), zetten ze die optie voor je open. Tevens kun je dan een free sample van een willekeurige fles aanvragen, waarbij je alleen verzendkosten betaalt. Ik heb een fles Essengen-F besteld, met een free sample Essengen-F erbij, scheelt weer in de verzendkosten.
aloy94 is offline   Met citaat reageren