Discussie: Ervaringen
Los bericht bekijken
Oud 28 november 2012, 21:09   #11
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
Bij 4 maanden ben je nog lang niet bij het eind resultaat! Je moet het zeker 12 maanden de tijd geven..

Ikzelf ben nooit zo onder de indruk geweest van behandelingen in Istanbul. Bij welke kliniek ben je geweest?

Het is denk ik een beetje laat.. Maar heb je niet een ontzettend groot risico genomen door je inhammen en kruin op te laten vullen? Je haarstatus lijkt enigszins op de mijne, DPA met versterkte uitval frontaal en op de kruin. Dit is een serieuze vraag omdat ik mij ongeveer hetzelfde heb afgevraagd..

Die ontstekingen klinken erg vervelend. Ik weet niet of je ze er dan uit moet halen met een pincet...Maar dat kan iemand anders hier misschien vertellen. Verder zou ik even contact opnemen met de kliniek.

Maar! Nogmaals, geef het wat tijd! 4 maanden is niks! Over nog 4 maanden zou het vorm moeten krijgen. En nog 4 maanden later zie je ongeveer het eind resultaat.
Even offtopic maar heeft de fina bij jou geholpen om je haren die uitgedund zijn (DPA)? Zijn deze weer een stuk dikker geworden?
Memeber is offline   Met citaat reageren