Discussie: dokter broersma
Los bericht bekijken
Oud 5 januari 2007, 12:24   #14
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
[QUOTE=kattemie]Als ik al die ervaringen met dermatologen zo lees, ben ik bijna blij dat de mijne me gewoon naar huis stuurde zonder verder iets te doen, te testen of voor te schrijven, omdat hij simpelweg geen enkele zinvolle behandeling kon verzinnen. Mijn huisarts wilde me eigenlijk al niet eens naar de dermatoloog sturen, omdat zij ook al wist dat deze me niets nieuws zou kunnen vertellen.
(Quote=Karin)


hoi Karin!
Ik ken je verhaal natuurlijk niet en uiteraard, mag iedereen voor zichzelf spreken. In het geval van AA, zijn er misschien inderdaad te weinig zinvolle middelen.
Persoonlijk vind ik huisartsen die moeilijk doen in het doorverwijzen naar een dermatoloog, terwijl er toch duidelijk een probleem is, een doorn in het oog voor zijn/ haar patienten! Hetzelfde vind ik gelden voor de dermatoloog (nadat je eindelijk een verwijsbrief hebt gekregen) die helemaal niets onderneemt. Je kunt natuurlijk altijd even bloed prikken toch? Dankzij mijn dermatoloog, ben ik er o.a achter gekomen, dat ik al jaren rond liep met een ernstig ijzer tekort!!

(Quote=kattemie)
Ik was in eerste instantie teleurgesteld dat de dermatoloog niets voor me wilde doen, maar ik was in elk geval niet meer geld kwijt dan hoogst noodzakelijk en er werd me ook geen valse hoop gegeven.
Quote Karin

Dit begrijp ik niet helemaal, als jij wordt doorverwezen naar een dermatoloog, dan krijg je al je voorgeschreven onderzoeken en middelen etc. gewoon vergoed door je ziekenfonds!
Ben jij dan naar een prive kliniek gegaan???
Ik heb een basisverzekering en kreeg het bloedonderzoek, shampoo, biopt en medicijnen allemaal vergoed en dit geldt ook voor mijn bezoekjes aan het ziekenhuis/ dermatoloog.

Groetjes!
sigur is offline   Met citaat reageren