Discussie: Haaruitval
Los bericht bekijken
Oud 29 december 2018, 18:41   #3
fdd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2018
Berichten: 4
Geslacht:
Hoi Mexicang,

Bedankt voor je reactie! Ik ben zelf inderdaad ook geschrokken van mijn dermatoloog en voelde me dus erg aan mijn lot overgelaten.
Inmiddels slik ik al 10 jaar schildkliermedicijnen en ga ik er niet van uit dat het door mijn medicatie komt. Op dit moment ook geen tekenen van overgang dus helaas ook geen verklaring. Maar wat je zegt klopt helemaal.. ik zit vast in de vicieuze cirkel.

Ik herken me erg in jouw verhaal over de onduidelijkheid en het overschaduwen van lange periodes. Fijn dat jouw haaruitval is gestopt en knap dat je zo hebt kunnen doorzetten. Het lijkt me ook fijn om duidelijkheid te hebben over de diagnoses.. aan de andere kant ook wel schrikken. Hoe ziet jouw haarbos er nu uit?

Ik overweeg zelf ook een haarwerk, maar vind dit ook nog wel een spannende stap. Heb jij deze ook al in gebruik? En mag ik vragen wat je voor zoiets betaald? Ik heb verhalen gehoord dat een goede haarwerk erg duur is.
Biotine had ik eerder ook gelezen en wil ik zelf ook kopen. Ik dacht dat dit alleen voor mannen was, maar dus voor beiden?
Heb je minoxidil ook overwogen?
fdd is offline   Met citaat reageren