Los bericht bekijken
Oud 11 november 2004, 10:41   #24
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Hey Diksy,

Dankje voor de informatie. Had zelf ook al de indruk dat de lasercomb vooral goed werkt bij diffuus haarverlies, wat de meeste vrouwen hebben.

**************

Wederom spanning en intrige in de wondere wereld van het haarverlies! Kijk maar even op deze site:
http://www.versacchi.co.uk/
Dit was vroeger de Europese verdeler van de lasercomb. Maar wat staat er nu te lezen op hun site?
Note that hairmax supplies have been discontinued by Versacchi for reasons to be announced soon. Our closely held secret will become public knowledge soon. Don't worry! The news is simply better ... Register now & be the first to know......
Zou het kunnen dat het ultieme middel tegen haarverlies er staat aan te komen? Ik heb me in elk geval geregistreerd, en zodra ik meer weet laat ik het jullie weten!
HAHAHA!!!
Oohhhh ik ben gewoon bijna BLIJ dat ik AGA heb, anders was ik nooit in aanraking gekomen met de heeeeeerlijke hair loss world! Wat een smeuiige roddels en gebeurtenissen toch altijd....

Schitterend die flash-presentatie op www.versacchi.co.uk! Helemaal met onheilspellende bliksem enzo, alsof het einde van de wereld wordt aangekondigd....

Ik ben zeer benieuwd!
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren