Discussie: Vital hair
Los bericht bekijken
Oud 5 februari 2014, 14:55   #36
barbiegirl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2011
Berichten: 3
Vital hair cyber hair

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GHG Bekijk bericht
Ik kom zo her en der op dit forum wel iets tegen over vital hair. Maar nog geen concrete (goede en minder goede) ervaringen van met name vrouwen die voor een haarwerk met dit materiaal gekozen hebben. Vertel: wie heeft zo'n haarwerk, hoe bevalt het en wat zijn de plussen en minnen.
Ik zou zeggen, vital hair, cyber hair nooit doen. Het is erg duur en na 3 maanden wordt het erg lelijk. Het wordt dan een soort klitterig poppenhaar. Ik heb 2 haarwerken hiervan gekocht bij petra van de laar en binnen een jaar, circa 7 maanden waren ze rijp voor de vuilnisbak. Het maatwerk wordt gedaan door middel van een cap, ik vind dat geen maatwerk, het ging lubberen waardoor he een luchtbult op je hoofd krijgt. Ze waren 2200 euro per stuk. Je kunt beter europees haar nemen. Ik ben nu bij tophaar geweest, ik heb daar nu een haarwerk besteld van europees haar, maatwerk en minder geld kwijt. Salvatore heeft alles met mij overlegd, haar op proef laten komen. Ik wacht nu op de levering. Als dat zo mooi wordt als ik hoop heeft hij een klant erbij voor het leven.
barbiegirl is offline   Met citaat reageren